sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Uusi ulkoasu!

Kyllästyin vanhaan ja ylipäätään noihin bloggerin perinteisiin ulkoasuihin. Latasin sitten aivan uuden, ja avomieheni teki minulle uuden bannerin. Nyt blogin ulkoasu on enemmän minun näköiseni, rakastan nimittäin pinkkiä! <3

Toivottavasti lukijoiden silmiin blogin ulkoasu ei ole liian pinkki : D Tähän ulkoasuun tosin kyllästyn varmasti aika nopeasti, joten uusi talvinen ulkoasu varmaan tulee sitten jossain vaiheessa.

Minulla on vielä viikko syyslomaa jäljellä, koska sain pitää kahden viikon syysloman. Työssäoppiminen loppui aikaisemmin kuin muilla, koska minulla oli työkokemusta. Kuluneella viikolla en ole hirveämmin eläinten kanssa touhuillut, nyt seuraavan viikon aionkin pyhittää vain ja ainoastaan rakkaille karvakorvilleni. Kuulostaa täydelliseltä syyslomaviikolta, vai mitä? <3

Ja sitten vielä. Minulla on kauhea hiirikuume. TAAS! Haluaisin niin kovasti pienen naarashiirilauman ja naarashiirille asumukseksi limenvihreän tai pinkin minidunan. Kanit eivät käsittelystä pidä ja viihtyvät paremmin omissa oloissaan. Ja Elmeri herää vasta kahdeksan aikaan ja siitä ei loppuunsa hirveästi seuraa ole. Ja koiraa en voi vielä hankkia, koska asunto ja rahatilanne eivät sitä salli. Näinköhän pääsen tästä kuumeesta eroon, saa nähdä, että millä tavalla...

Mukavaa syyslomaa kaikille, joilla se on vielä edessä! :)

-Jenni-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti