lauantai 25. kesäkuuta 2011

Everlasting Love

Nimi: Everlasting Love "Lotta"
Sukupuoli: naaras
Turkki: lyhytkarvainen
Väri: musta vn
Syntymäaika: marraskuu 2009
Kasvattaja: ei tietoa, tullut ilmeisesti Ruotsista?

Vanhemmat: ei tietoa
Sisarukset: ei tietoa

Näyttelytulokset:
Ulkomuotoluokka: -
Lemmikkiluokka: -

Luonne/muuta: Lotta tuli minulle kasvattajatuttuni kautta eläkekotiin. Tullessaan minulle, Lotta oli mieletön silppuri, jolla oli mielettömästi energiaa. Lotan vauhti on kyllä alkanut hiipumaan kauheasti, kun ikää on tullut koko ajan lisää. Alussa Lotta laihtui paljon, varmaankin kodin vaihtumisen aiheuttaman stressin takia. Tällä hetkellä Lotta on ihan hyvässä massassa, ehkä jopa liian pyöreäkin :) Lotta on kaikinpuolin ihana hamsteri, todella kiltti ja hyvä käsitellä. Joskus neiti on tainnut minun sormiani hieman maistaa.
  Lotalla kasvaa alahampaat välillä liian pitkiksi, niin niitä olen joutunut pariin otteeseen lyhentelemään. Muuten oikeastaan Lotta on ollut ihan terve hamsteri suurinpiirtein. Lotta on hyvin erilainen kuin muut hamsterini; se kuikuttaa aivan kuten marsut! Aina kun aukasen Lotan häkin luukun, Lotta tulee kuikuttaen luokseni. Ihmeellinen otus! Toivon, että Lotalla on vielä monta kuukautta hyvää elämisenarvoista elämää jäljellä, onneksi tytteli on vielä ikäisekseen hyväkuntoinen :)

















Kuvat ©minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti