keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Taavetti seikkailee

Juoksutan Taavettia melkein joka ilta huoneessani, yleensä taavetti juoksee kiltisti lattialla, eikä turhaa hämminkiä aiheuta. Tänään kuitenkin Taavetti oli tavallista vilkkaampi. Nostin Taavetin terraariosta ja laskin sen lattialle. Lähdin nopeasti hakemaan vessasta wc-paperia hamstereiden pesätarpeiksi. Noh kun tulin takaisin huoneeseeni, niin Taavetti kökötti minun sängylläni! Se oli jollain kummallisella tavalla päässyt kiipeämään minun sängylle, ja sieltä se minua katseli kuin euroopan omistaja minua. Taavetti tuntui olevan todella ylpeä saavutuksestaan :D (Sain tästä Taavetin uhkarohkeasta sänkyni valloituksesta myös kuvamateriaalia!) Nostin Taavetin varovasti takaisin lattialle ja aloin puhdistaa Taavetin terraariota.
   Taavetin terraario on valkoisen lipaston päällä, ja lipastossa ovat sitten suurinosa hamstereiden ruuista ja tavaroista. Vedin lipaston keskimmäisen laatikon auki, ja kaivelin sieltä uusia virikkeitä Taavetin terraarioon. Kun olin saanut Taavetin terraarion taas asumiskuntoon, työnsin laatikon kiinni. Sitten aloin etsiskellä Taavettia huoneestani, eikä neidistä näkynyt jälkeäkään! Lipastosta sen sijaan kuului kolinaa. Taavetti oli jotenkin päässyt lipaston sisään huomaamattani! Voi että minä säikähdin, Taavettihan olisi voinut vaikka litistyä laatikon väliin, kun työnsin lipaston laatikon kiinni. Taavetti oli mennyt alimpaan laatikkoon ja katseli sieltä minua kuin kysyen, että: "Miksi et tullut aikaisemmin avaamaan?" Nappasin Taavetin nopeasti pois laatikosta ja laitoin suoraan terraarioon, sillä tälle päivälle neiti oli seikkaillunsa seikkaillut. Noh loppu hyvin, kaikki hyvin! :)

Sieltä se "vuorenvalloittaja" katselee


















..yhtä ylväästi kuin Mount Everestin valloittanut ihminen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti